Портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Azərbaycan
Часті питання / FAQ
Опубліковано 21 травня 2015 року о 16:11

Коли потрібно здійснювати реєстрацію в міграційних органах Азербайджану?

 

Громадяни України, які прибувають до Азербайджанської Республіки на термін понад 10 днів, мають зареєструватися в державній міграційній службі Азербайджанської Республіки протягом 10 календарних днів з дати в’їзду в країну. Процедура реєстрації здійснюється приймаючою стороною шляхом подання відповідної анкети http://www.migration.gov.az/index.php?section=012&subsection=065&lang=az&pageid=4747 

до Державної міграційної служби Азербайджанської Республіки особисто або електронною поштою на адресу qeydiyyat@migration.gov.az. При цьому, у разі проживання в санаторії, готелі, перебування в лікарні тощо, така реєстрація здійснюється адміністрацією відповідного закладу. У випадку, якщо Ви приїхали в гості і мешкаєте в приватному помешканні, реєстрацію здійснює власник квартири чи будинку. Подання заповнюється виключно азербайджанською мовою. Термін перебування громадян України в Азербайджані – 90 днів. Громадяни, які в’їжджають в Азербайджан на період до 15 днів, не мають необхідності здійснювати цю процедуру.

Увага! У разі порушення зазначеного порядку, чинним законодавством АР передбачено накладення грошового штрафу на суму 300 манатів (близько 290 дол. США) та/або тимчасова заборона на в’їзд до Азербайджану. При цьому. Посольство не може звільнити громадян від сплати штрафу та заборони на в’їзд.

 

Чи можна відвідувати Карабах? Яким чином можливо туди потрапити?

 

Нагірно-Карабаська Автономна Область є тимчасово окупованою територією Азербайджанської Республіки. В’їзд до НКАО здійснюється виключно з території Азербайджану за спеціальним дозволом Міністерства закордонних справ Азербайджанської Республіки. Звернення необхідно подавати до Посольства Азербайджану у країні проживання заявника.

Увага!В’їзд до НКАО не з території Азербайджанської Республіки та без відповідного дозволу є порушенням чинного законодавства АР, що передбачає внесення порушника до «чорного списку» із подальшою забороною на в’їзд до Азербайджану.

 

Які основні функції виконує консульський відділ Посольства?

Консульський відділ Посольства надає консульські послуги та консульсько-правову допомогу громадянам України, а також іноземним громадянам та особам без громадянства, які мають намір відвідати Україну

  

  • консульський облік
  • дії з питань громадянства
  • паспортні дії
  • залишення на постійне місце проживання
  • імміграція
  • візові питання
  • витребування документів
  • реєстрація актів цивільного стану
  • нотаріальні дії
  • міжнародне усиновлення
  • отримання статусу закордонного українця
  • консульський захист громадян

 

Для екстреної допомоги, наприклад, у випадку смерті, вчинення злочину, затримання або госпіталізації громадянина України, ви можете зателефонувати за номером екстреного зв’язку +994502557518. Інші питання, що не пов’язані з вищенаведеною проблематикою можливо з’ясувати у телефонному режимі, тел.: +994124412706, шляхом надсилання письмового запиту (у тому числі і на електронну пошту та факс) або під час особистого прийому громадян.  http://azerbaijan.mfa.gov.ua/ua/consular-affairs/contacts 

  

Що потрібно для виїзду за кордон з дітьми?

 

Відповідно до п.4 Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.95 № 57 (у редакції постанови КМУ від 25.08.2010р. № 724), виїзд з України громадян, які не досягли 16-річного віку, в супроводі одного з батьків або інших осіб, уповноважених одним з батьків за нотаріально посвідченою згодою, здійснюється:

1) за нотаріально посвідченою згодою другого з батьків із зазначенням у ній держави прямування та відповідного часового проміжку перебування у цій державі, якщо другий з батьків відсутній у пункті пропуску;

2) без нотаріально посвідченої згоди другого з батьків:

- якщо другий з батьків є іноземцем або особою без громадянства, що підтверджується записом про батька у свідоцтві про народження дитини, та який (яка) відсутній у пункті пропуску; при цьому іноземні документи мають бути легалізовані та містить засвідчений переклад українською мовою;

якщо у паспорті громадянина України для виїзду за кордон, з яким перетинає державний кордон громадянин, який не досяг 16-річного віку, або проїзному документі дитини є запис про вибуття на постійне місце проживання за межі України чи відмітка про взяття на консульський облік у дипломатичному представництві або консульській установі України за кордоном;

3) у разі пред'явлення документів або їх нотаріально засвідчених копій:

  • свідоцтва про смерть другого з батьків;
  • рішення суду про  позбавлення  батьківських  прав  другого  з батьків;
  • рішення суду   про   визнання другого  з  батьків  безвісно відсутнім;
  • рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним;
  • рішення суду  про  надання  дозволу  на   виїзд   з   України громадянину, який не досяг 16-річного віку, без згоди та супроводу другого з батьків;
  • довідки про народження дитини,  виданої  відділом  реєстрації актів цивільного стану, із зазначенням підстав внесення відомостей про батька відповідно  до  частини  першої  статті 135 Сімейного кодексу України.

 

У яких випадках можна залишити собі старий паспорт після оформлення нового у консульському відділі?

 

Відповідно до пп. 2 п. 61 Порядку оформлення і видачі дипломатичними представництвами та консульськими установами України паспорта громадянина України для виїзду за кордон, його тимчасового затримання та вилучення, затвердженого Постановою КМУ від 07.05.2014 р. №152, за заявою особи її анульований паспорт для виїзду за кордон може не вилучатися, якщо в ньому проставлена одна чи декілька дійсних віз.

 

Чи можливо оформити виїзд на постійне місце проживання до Азербайджану через Посольство і скільки це буде коштувати?

 

Так, Ви можете подати відповідне клопотання про залишення на постійне місце проживання через дипломатичну установу України в АР. Вартість послуги становить 160 дол. США. Детальна інформація: http://azerbaijan.mfa.gov.ua/ua/consular-affairs/services/domicile

 

Як отримати паспорт в Посольстві і чи можливо це здійснити після зміни прізвища?

 

Громадяни України, які тимчасово перебувають на території Азербайджанської Республіки  та змінили прізвище, зокрема, внаслідок укладення шлюбу, можуть оформити новий паспорт громадянина України для виїзду за кордон виключно за умови оформленого виїзду на постійне місце проживання до Азербайджану та у випадках, коли вони переоформили паспорт громадянина України («внутрішнього паспорта») на нове прізвище.

 

Чи можливо продовжити термін дії паспорта в Посольстві?

 

Консульським підрозділом Посольства здійснюється продовження терміну дії паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Проте, слід враховувати, що окремі країни, зокрема країни Шенгенської угоди, висувають вимогу про необхідність подання паспортного документа, що виданий не раніше ніж 10 років по тому.

 

Чи можна мати на руках два паспорта громадянина України для виїзду за кордон?

У разі здійснення регулярних поїздок за кордон та необхідності при цьому завчасного оформлення віз для в'їзду до іноземних держав за обґрунтованою заявою громадянину може бути оформлено другий паспорт.

 

Чи можливе оформлення довіреності, надіславши документи поштою? Чи є обов’язковою присутність заявника під час оформлення довіреності чи заяви?

 

Нотаріальні дії здійснюються виключно у присутності заявника, тобто особи, чий підпис на довіреності або заяві буде посвідчуватися у нотаріальному порядку консулом.

Нижче наведена анкета для здійснення реєстрації в Державній міграційній службі АР

Anketa.pdf

 

е-Віза

З 04 квітня 2018 р. Міністерство закордонних справ України здійснює централізоване оформлення іноземцям 44х* держав світу віз в електронному вигляді (е-Віза) для в’їзду в Україну з діловою або туристичною метою.

* Станом на 16.11.2018 р.: Австралія,  Багамські Острови, Барбадос, Бахрейн, Болівія, Бутан, Вануату, Гаїті, Ґватемала, Гондурас, Ґренада, Домініка, Домінікана, Індонезія, Камбоджа, Коста-Ріка, Кувейт, Лаос, Маврикій, Малайзія, Мальдіви, Мексика, Мікронезія, М'янма, Непал, Нікараґуа, Нова Зеландія, Оман, Палау, Перу, Сальвадор, Самоа, Саудівська Аравія, Сейшельські Острови, Сент-Вінсент і Ґренадини, Сент-Люсія, Сінгапур, Суринам, Таїланд, Тімор-Лешті, Тринідад і Тобаґо, Тувалу, Фіджі, Ямайка.

е-Віза є абсолютно новітнім для України проектом, який реалізується з метою модернізації існуючих процедур у візовій  сфері.

МЗС розроблено максимально спрощений процес отримання е-Візи, який, водночас, дозволяє здійснювати ефективний контроль в частині запобігання в’їзду в Україну небажаних осіб.    

Для оформлення е-Візи необхідно:

  1. Зареєструватись на веб-платформі МЗС https://evisa.mfa.gov.ua/;
  2. В режимі онлайн заповнити анкету, завантажити фотокартку та скановані копії документів (паспорт, запрошення та ін.), сплатити онлайн банківською карткою консульський збір;
  3. Отримати готову е-Візу на електронну пошту (надсилається у форматі pdf).

Для в’їзду в Україну потрібно роздрукувати отриману е-Візу та пред’явити разом з паспортом прикордонним органам України (е-Віза дійсна для в’їзду у міжнародних пунктах пропуску через державний кордон).

Переваги е-Віза:

  • дистанційне подання документів у будь-який зручний час та отримання е-Візи без необхідності відвідування консульської установи;
    • можливість онлайн відстеження стану оформлення е-Візи;
    • централізоване оформлення усіх е-Віз в МЗС України;
    • постійна інформаційна підтримка заявників на evisa@mfa.gov.ua;
    • час оформлення - до 9 робочих днів;
    • вартість - 65 дол. США (з 01.01.2019 р. - 85 дол. США);
    • строк дії - разова до 30 днів.

е-Віза характеризується ефективністю, надійністю, суттєво спрощує візові формальності для бажаючих відвідати Україну та отримує схвальні відгуки користувачів.

Протягом перших 6 місяців функціонування системи оформлення е-Віз можливістю оформити е-Візу скористалося понад 9 000 іноземців.

Ураховуючи успішний досвід роботи системи, планується розширення підстав оформлення е-Віз (за метою в’їзду), а також переліку держав, громадянам яких може оформлюватися е-Віза.  

З 01.01.2019 р. е-Візи оформлюватимуться для в’їзду в Україну:

  • з діловою метою;
  • з приватною метою;
  • з туристичною метою;
  • з метою лікування;
  • з метою провадження діяльності у сфері культури, науки, освіти, спорту;
  • представникам іноземних ЗМІ з метою виконання службових обов’язків.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux