Портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Azərbaycan
У консульському підрозділі Посольства України в Азербайджанській Республіці діє система онлайн-запису на консульський прийом
Опубліковано 26 червня 2020 року о 14:35

Шановні громадяни України!

З метою оптимізації та покращення обслуговування, у консульському підрозділі Посольства України в Азербайджанській Республіці запроваджено автоматизовану систему ведення консульського прийому громадян. У зв’язку з цим просимо Вас бути дуже уважними при реєстрації та виборі потрібної Вам послуги, адже обравши невірно дію, система автоматично формує документ, який не відповідає Вашим побажанням. Тому, перед тим як обрати необхідну консульську послугу, просимо Вас ретельно ознайомитися з описом послуги та переконатися, що саме цю консульську дію Вам необхідно вчинити в консульському підрозділі Посольства.

Система онлайн-запису (https://online.mfa.gov.ua/) створена для електронної взаємодії між заявником та консульським підрозділом Посольства України в Азербайджані. Слід пам’ятати, що Посольство України в АР не використовує системи посередництва! Просимо негайно на електронну адресу emb_az@mfa.gov.ua повідомляти Посольство про надходження Вам пропозицій третіх осіб щодо надання послуг з онлайн-запису на прийом до консульського відділу Посольства України в Азербайджанській Республіці. Про вимогу чи пропозицію до Вас від третіх осіб отримання вигоди будуть поінформовані правоохоронні органи Азербайджану.

При записі на прийом з питань вчинення консульської дії до Посольства України в АР слід дотримуватись наступних правил:

1. При записі на прийом у формі вказуються дані тієї особи, яка отримуватиме консульську послугу.

2. Якщо на прийом приходять члени однієї родини, які при цьому також хочуть отримати консульські послуги, слід створити окрему реєстрацію для кожного з членів родини відповідно до п. 1.

3. Якщо Ви звертаєтесь до Посольства України в Азербайджані за отриманням кількох консульських послуг, прохання пам’ятати, що слід зробити реєстрацію для кожної послуги окремо. Звичайно, слід обрати час, який не накладається на Ваш запис в іншому вікні прийому. Якщо серед переліку консульських послуг немає питання, з якого Ви плануєте звернутися, слід попередньо звернутися на електронну адресу Посольства України в Азербайджані emb_az@mfa.gov.ua щодо вирішення питання про можливість прийому.

4. Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання на різні дати. Така реєстрація буде видалена адміністратором.

5. Не допускається реєстрація за ніками (як приклад Petro1980, Viktoria PL тощо). Така реєстрація буде видалена адміністратором.

6. Посольство України в Азербайджані залишає за собою право скасувати/пересунути реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту). У цьому зв’язку просимо час від часу (у тому числі безпосередньо в обраний для прийому день) перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки до неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваної відміни бронювання або його перенесення на інший час.

7. Якщо Ви помилково забронювали час або виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам з’явитися на прийом, слід якомога раніше самостійно відкоригувати або видалити зроблену реєстрацію, скориставшись посиланням, яке свого часу було надіслано на Вашу електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації. Для запису можна обрати будь-який вільний час в межах наступних 30 днів з актуальної дати.

8. Для запису на прийом слід виконати кілька простих кроків у наведеній послідовності:

- ознайомитися з сайтом Посольства України в Азербайджані щодо переліку документів необхідних для вчинення відповідної консульської дії.

- переконатися, що у вас наявні всі необхідні документи та виконані інші передумови для цієї консульської дії.

- обрати консульську дію, яку ви плануєте отримати у консульському підрозділі Посольства.

УВАГА! Заявник несе персональну відповідальність за підготовку необхідних документів для вчинення обраної консульської дії (наявність оригіналів документів та їх копій).

- за потреби роздрукувати та заповнити необхідні формуляри (інформація про це наводиться в кожному описі консульської дії).

- визначити зручну для Вас дату та час.

- коректно заповнити у онлайн-формі особові дані, адресу, телефон та електронну пошту; просимо ДУЖЕ УВАЖНО заповнювати поле для електронної адреси, оскільки автоматичне повідомлення системи про здійснену реєстрацію надходить саме на цю електронну адресу і містить посилання для керування бронюванням; крім того, ця адреса використовується для надсилання автоматичних нагадувань про запланований час зустрічі;

Увага! Як правило, недоставка системою повідомлень щодо запису на прийом повязана з двома причинами: переповненість поштової скриньки у заявника або помилка при зазначенні електронної адреси.

Увага! При реєстрації слід надавати електронну адресу на загальновідомих міжнародних або українських поштових сервісах. Українські урядові поштові сервери, до яких належить електронна пошта ПУ в Азербайджані, не приймають та не надсилають електронні листи на російські поштові сервіси на домені .ru та причетних: Yandex, Mail, Rambler, List тощо.

9. Перевірити напередодні, а також у день візиту, електронну поштову скриньку щодо змін та, якщо жодних змін у бронюванні не відбулося, приїхати до консульського підрозділу Посольства за 5-10 хвилин до призначеного часу.

Увага! Просимо пам’ятати, що обрана вами консульська дія може бути вчинена ТІЛЬКИ за умови наявності у Вас усіх необхідних документів.

Увага! Заявник несе персональну відповідальність за підготовку необхідних документів для вчинення обраної консульської дії (наявність оригіналів та їх копій).

Прийом громадян певних категорій (особи з інвалідністю, тяжкохворі, особи з фізичними вадами) здійснюється у години прийому поза чергою за обовязковим попереднім письмовим узгодженням. Відповідні звернення та підтверджуючі документи просимо надсилати за електронною адресою: emb_az@mfa.gov.ua

 Система попереднього запису не поширюється на випадки щодо осіб життю або здоров’ю яких існує загроза, внаслідок техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, поранень, інших випадків. Консульська допомога у таких випадках надається позачергово, а також у неприйомні і позаробочі години та вихідні і святкові дні (для цього необхідно зателефонувати на гарячу лінію Посольства тел.+99450-255-75-18 (працює цілодобово)).

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux